FAQs

Jak mohu kontaktovat Blazzy?
Můžete nás kontaktovat e-mailem na info@blazzy.net. Náš zákaznický servis vám rád pomůže s čímkoli, co potřebujete!

Odesíláte po celém světě?
Ano, odesíláme po celém světě mimo možnost dobírky ta platí pouze pro území České republiky a Slovenska.

Odkud odesíláte?
Odesíláme z Hongkongu.

Mohu změnit nebo zrušit svou objednávku?
Snažíme se zpracovávat objednávky co nejrychleji, takže jakékoli změny nebo zrušení musí být požádány do 12 hodin od zadání objednávky. Po uplynutí této lhůty bude žádost zamítnuta. Po obdržení objednávky ji můžete vrátit pro plnou refundaci.

Jaké způsoby platby přijímáte?
Přijímáme všechny hlavní kreditní karty (VISA, Mastercard, AMEX), platby přes PayPal a dobírku s poplatkem 249Kč a 2 fázovým doručením.

Kdy bude má objednávka zpracována?
Objednávky jsou zpracovávány a odesílány z našeho skladu mezi pondělím a pátkem. Umožněte prosím 1-3 pracovní dny na zpracování, přičemž odeslání probíhá následující den po zpracování. Poznamenejte, že neodesíláme o víkendech a během svátků nebo způsobem platby na dobírku se doba zpracování může prodloužit.

Jak dlouho potrvá, než obdržím svou objednávku?
Vzhledem k vysoké poptávce může doručení trvat mezi 2-4 týdny.

Co když svou objednávku neobdržím?
Pokud svou objednávku neobdržíte do 45 dnů po odeslání, máte nárok na plnou refundaci.

Budou mi účtovány dodatečné poplatky, cla nebo daně?

Ceny na našem webu jsou včetně DPH (21 %) a konečné pro zákazníky z ČR a EU – nebudete tedy platit žádné další daně.

Pokud si však objednáváte mimo Evropskou unii, může být vaše zásilka předmětem dovozního cla, místních daní nebo celních poplatků. Tyto poplatky určuje místní celní správa dané země a jsou odpovědností zákazníka.

Neodpovídáme za případná zpoždění způsobená celními kontrolami. Doporučujeme obrátit se na místní celní úřad pro přesné informace.

Jak vrátím položku?
Kontaktujte nás prosím na info@blazzy.net pro zahájení vrácení.

Co když jsem obdržel(a) vadné/nesprávné/poškozené zboží?
Kontaktujte nás, pokud obdržíte nesprávné, chybějící nebo vadné položky. Prosím, přiložte číslo objednávky, fotografie položek a všechny související reference. Uděláme vše pro to, abychom váš problém co nejrychleji vyřešili.

Kdy obdržím svou refundaci?
Refundace budou připsány na vaši původní formu platby. Pokud jste platili kreditní nebo debetní kartou, refundace bude odeslána bance vydávající kartu během 7-10 pracovních dnů od obdržení vrácené položky nebo žádosti o zrušení. Pro dotazy ohledně doby, kdy bude kredit připsán na váš účet, kontaktujte banku/kreditní kartu. Pokud jste ještě neobdrželi kredit za vaše vrácení, kontaktujte banku/kreditní kartu. Může trvat nějakou dobu, než bude refundace připsána na váš účet.